måndag 31. mai 2010

Innlevering 2

Prøve i Fronter

Oppgåva går ut på at eg skal lage ein prøve i Fronter. Etter å ha sett over den første utgåva med oppgåver som eg laga, bestemte eg meg for å lage nye. Eg synest ikkje at eg fekk med nok av Blooms sine kriterium. Eg valte difor å lage ei ny utgåve. Temaet er valfritt og eg har då valt å lage spørsmål innanfor faget samfunnsfag/historie og temaet er krigar i verda . Spørsmåla skal vera innafor Blooms taksonomi. Eg har ikkje nytta Blooms taksonomi så mykje før, så eg synest at det var vanskeleg å treffe alle nivåa. Men etter å ha sett over dei ulike, synest eg at eg har klart å dekkje dei fleste nivåa. Eg synest at spørsmåla er blant anna med på å dekkje nivå som hukommelse, refleksjon og vurdering. Spørsmåla vil egne seg best for elevar på ungdomssteget.

Eg har valt å gi 1-2 poeng på dei oppgåvene som går på hukommelse og på dei oppgåvene der elevane får alternative svar. Dette fordi det ikkje krev så mykje av elevane. På oppgåvene der elevane må skrive svaret sjølv, vert det forventa at elevane skal reflektere, vurdere osv. har eg valt å gi poeng mellom 0-5. Vidare har eg valt at desse oppgåvene skal rettast manuelt, sidan det er mykje tekst som eleven skal skriva. Det vil verta lettare å vurdera innhaldet og setje poeng ut i frå det. Ved å leggje inn stikkord m.m. i rettinga vert det ikkje rom for skrivefeil eller liknande i svara.

I min tid som student har eg ikkje laga så mange prøvar, så dette var ganske nytt for meg. Eg synest at dette var lærerikt og dette er noko som eg vil ta med meg vidare og nytta i framtida. Eg er meir fornøgd med andreutkastet av oppgåver enn kva eg var med førsteutkastet. Føler at eg har treft meir med tanke på Blooms taksonomi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar